welcome to my world
torsdag 27 mars 2014
Full fart
prinsessan Elvis i farten.Hon är duktig på att klättra.
Jag har just knäppt på datorn och då säger firer fox att jag måste starta om!Neru,då blire de Google chrome.Som jag inte tycker om.
1 kommentar:
Ama de casa
sa...
Jag blir lite nervös av att se Prinsessan sitta där...
:-)
27 mars 2014 kl. 10:12
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Jag blir lite nervös av att se Prinsessan sitta där...
:-)
Skicka en kommentar