torsdag 27 mars 2014

Full fart

prinsessan Elvis i farten.Hon är duktig på att klättra.
Jag har just knäppt på datorn och då säger firer fox att jag måste starta om!Neru,då blire de Google chrome.Som jag inte tycker om.

1 kommentar:

Ama de casa sa...

Jag blir lite nervös av att se Prinsessan sitta där...
:-)