tisdag 25 mars 2014

Morgonen gått

och idag är det Jungfru Marie bebådelsedag.Det verkar ha regnat,för det är stora vattenpussar på gräsmattan.Och katterna är inne.Samt det var kallt.

3 kommentarer:

yvonne sa...

Prova på igen med teater,det är kul.. Kram!

Ama de casa sa...

Men regn är ju trots allt bättre än snö... :-)

Henrik Olsson sa...

Ja, i morse var det bra kallt! :/