söndag 23 mars 2014

Trelig kväll

Inget roligt eller bra på Tv.Och trött på bokstäver i photoshop.Har kommit till ett moment,med färger,som är krångligt.Jag begriper att jag inte fattar riktigt.Men suss gott.

1 kommentar:

Fenixmonas sa...

Det lossnar säkert när du fått fundera lite. Du är duktig du inger! Kramiz