welcome to my world
Godmorgon Inger! Ja, det är nackdelen numera att man glömmer fortare...så det gäller att hålla på för ny kunskap ska sitta i...Kramiz
Hoppas att ryggen din blir bättre.. Det var 25 år sedan jag var där med, då åt jag inte grodlår men däremot sniglar ;) Denna resan testade jag inget som lät konstigt ;)Kram
Godmorgon Inger! Ja, det är nackdelen numera att man glömmer fortare...så det gäller att hålla på för ny kunskap ska sitta i...Kramiz
SvaraRaderaHoppas att ryggen din blir bättre..
SvaraRaderaDet var 25 år sedan jag var där med, då åt jag inte grodlår men däremot sniglar ;) Denna resan testade jag inget som lät konstigt ;)
Kram