söndag 28 april 2013

Lära gamla hundar är svårt.

Idag blev det inte det minsta plantering.Jag var trött i ryggen.
Och jag satt med photoshop.Verkar som jag glömt en del.
Titta så vacker hon är.Maria Magdalen.Målad av Albert Picture.Yttergranskyrka,i Bålsta.GOD NATTEN!

2 kommentarer:

  1. Godmorgon Inger! Ja, det är nackdelen numera att man glömmer fortare...så det gäller att hålla på för ny kunskap ska sitta i...Kramiz

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ryggen din blir bättre..

    Det var 25 år sedan jag var där med, då åt jag inte grodlår men däremot sniglar ;) Denna resan testade jag inget som lät konstigt ;)

    Kram

    SvaraRadera