welcome to my world
måndag 29 april 2013
Måndag är det
Tykos namnsdag.
Vet ni,jag har varit uppe en stund.Jag fick en present av en katt.Lite lämningar var det kvar och jag var tvungen att städa liksom.Man får vara glad att den inte kom upp i sängen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar