welcome to my world
den sången är mycket fin och själv har jag många CD-skivor hemma av Julio Iglesiaha en fin fortsatt helg i sommarvärmen
Tack Inger!Visst blir man varm i hjärtat av Julio Iglesias!Såg han alive på Globen!
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
den sången är mycket fin och själv har jag många CD-skivor hemma av Julio Iglesia
ha en fin fortsatt helg i sommarvärmen
Tack Inger!Visst blir man varm i hjärtat av Julio Iglesias!Såg han alive på Globen!
Skicka en kommentar