fredag 26 april 2013

Väder o vind

5 grader+.
Apropå Svensson,Svensson,jaghar funderat ut ett nytt avsnitt.Hur barnbarnet,Greta överaskar morfar,med en kille.En Somalier.Undrar hur han skulle reagera över det?
Trollstigen finns inte,men vi har olika namn på gator,som jag bor på Författargatan och det är komiskt,när jag är släkt med Selma Lagerlöf. Andra namn är Visgatan,Poesigatan,BalladgatanO.s.v.

1 kommentar:

attis sa...

Hallojs. Skönt att göra bort deklarationen. Vad härligt det ska bli då när skuldsaneringen är klar. Ha det bäst. Kram