welcome to my world
fredag 26 april 2013
Teresia och Teres har namnsdag.
Men hallå,Kommer ni inte ihåg Svensson,Svensson?Som var så roligt.
Kolla nu då och fräscha upp minnet!
1 kommentar:
Ama de casa
sa...
Visst minns jag den serien - den var skoj :-)
26 april 2013 kl. 04:07
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Visst minns jag den serien - den var skoj :-)
Skicka en kommentar