torsdag 2 maj 2013

Hej o hå!

Jag har en döende blogg på BLOGGO.Nu.Kommer JAG inte in efter att bytt dator.Det är den sämsta blogg någonsin!Fast man betalt för skiten,så funkar det inte.

1 kommentar:

Ama de casa sa...

Kan du inte säga upp den bloggen då?